Egy órán belül elsötétült az új ellenzéki tv-csatorna

Hiába hoztak létre egy új tv-csatornát a megszüntetett ellenzéki hírtelevíziók munkatársai, adásuk csupán egy óráig volt elérhető.

A Nemzetbiztonsági és Védelmi Tanács (RNBO) rendelete alapján, Volodimir Zelenszkij döntése nyomán bezárt NewsOne, 112 Ukraina és ZIK csatornák munkatársai megvásároltak egy lembergi adót, a Persij Nezalezsnijt, s február 26-án kora este ismét éterbe kerültek. Csakhogy sugárzásuk nem tartott sokáig, egy órával később elsötétült az új csatornasáv is, sem műholdon, sem kábeltévén nem lehet látni az új televíziót.

Olekszij Danilov, az RNBO titkára “isteni büntetésnek” nevezte a történteket, tagadta, hogy hivatalának köze lehet az egészhez, de felhívta a figyelmet: aki az orosz agresszort népszerűsíti, az törvénytelenséget követ el Ukrajnában.

Forrás:
KISZó/Unian

Post Author: KISZó